Mění se i datacentrum, ve kterém se má data nacházejí?
Ano, data přesouváme do našeho datacentra v Bratislavě. Jde o jedno z nejmodernějších datacenter na Slovensku, které splňuje standard TIER III. Připojení jsme přímo do hlavního peeringového centra v ČR - NIX.CZ. Můžete si přečíst víc o tom, proč jsme vybrali právě toto datacentrum a jaké jsou jeho parametry.
Kdy se mi kvůli převodu účtu ozvete?
Před zahájením převodu účtu vás budeme s dostatečným předstihem kontaktovat e-mailem.
Převod účtu provedete za mě, nebo musím něco udělat?
Záleží na konfiguraci vašich služeb. Ve většině případů ale není třeba dělat nic, celou migraci provedeme bez nutnosti vaší spolupráce. V některých případech (například pokud nevyužíváte naše DNS nameservery) vás budeme kontaktovat dopředu, bude-li nutná vaše asistence.
Co když nechci přecházet na novou platformu?
Upřímně věříme, že tato změna vám přinese kvalitnější služby. Přesto ale chápeme, že změna nemusí být vždy příjemná. Děláme všechno pro to, aby celý proces proběhl co nejhladčeji, tedy aby pro naše zákazníky neznamenal žádné kroky navíc. Investujeme spoustu zdrojů, času i financí do vývoje nové platformy, která do budoucna úplně nahradí tu původní. A věříme, že naše úsilí uvidíte i vy, naši zákazníci.
Něco se mi nezdá, co mám dělat?
Určitě se nám ozvěte, naše podpora je tu pro vás 24 hodin denně.
Co to znamená pro ochranu mých dat?
Na tom, co všechno děláme pro ochranu vašich osobních údajů, se nic nemění. V platnosti zůstává Prohlášení o ochraně osobních údajů.
Po převodu účtu se mi nedaří zresetovat své heslo. Co mám dělat?
Chcete ověřit svou identitu přes SMS kód? Pravděpodobně máte v našem systému neaktuální telefonní číslo. Použijte jiný způsob ověření a vše bude v pořádku. Po přihlášení doporučujeme aktualizovat své osobní údaje
Během převodu účtu mi přišel e-mail od nic.cz, co mám dělat?
Nemusíte dělat nic, všechno je v pořádku. Tento e-mail je běžný postup od správce .CZ domény.
Mění se nějak automatické platby kartou?
Ano, částečně. U ACTIVE24 jste si aktivovali automatické platby pro všechny služby pod svým účtem. V administraci si můžete vybrat, pro kterou službu si přejete mít automatické platby aktivní a pro které nikoliv.