Pokud měsíční provoz virtuálního serveru bude z prokazatelné viny ACTIVE 24 nižší než 100 %, můžete vůči nám nárokovat SLA dle této tabulky:
Měsíční provoz serveru menší než |
99,93 % |
99,70 % |
98,81 % |
95,26 % |
90,52 % |
Výpadek větší než |
32 min |
128 min |
512 min |
2 048 min |
4 096 min |
Sleva z měsíčního paušálu |
5 % |
20 % |
40 % |
50 % |
100 % |
Sankce nelze uplatnit pokud se jedná o poruchu některé ze síťových nebo aplikačních služeb, za které ACTIVE 24 nenese odpovědnost nebo se koná avizovaná údržba serveru či síťové infrastruktury, která je společností ACTIVE 24 prováděna v době, která minimálně ovlivňuje standardní provoz zákazníka a v nejkratší možné době (obvykle v nočních časech začínajících po půlnoci).
Do měsíčního součtu výpadku serveru započítáváme celkovou dobu trvání všech výpadků delších než 10 minut. Sleva z provozu virtuálního serveru je odečtena vždy na faktuře v následujícím fakturačním období.